piątek, 19 października 2012

JESIENNIE...

Uziemiła mnie choroba w domu, trochę słabo się czuję, ale coby znaleźć jakieś dobre strony tej sytuacji ( a trzeba ich szukać we wszystkim co nas spotyka... jak mówi jedno z moich życiowych mott [?] postaram się trochę popisać, pochwalić, poplanować....

A więc;
wzięłam  udział w konkursie, a właściwie to moje Aniołki w nim wystartowały, nie wiem czy się zakwalifikuję, bo aby przejść do etapu w którym decyduje  szanowne jury trzeba zdobyć jak najwięcej komentarzy z facebooka, a ja nawet nie mam tam konta, nie doczytałam regulaminu... 

SKRZYDLACI PRZYJACIELE


POZDROWIENIA :)

2 komentarze:

Kasia z Różności pisze...

Elu - ma Twoją przesyłkę - jest absolutnie fantastyczna! Wszystko jest super, a już tą czekoladą z fiołkami totalnie mnie powaliłaś! Dziękuję serdecznie :D

Rumia pisze...

bardzo się cieszę, że sprawiłam Ci radość !