piątek, 21 grudnia 2012

" By anioł podarł każdy dramat aż do rozdziału ostatniego, kładąc na serce pogmatwane, jak na osiołka – kompres śniegu..."

Sezon Anielski w pełni - nagle tyle osób chce kogoś obdarować Aniołem - krzepiąca myśl :)
szyjąc moje Anioły, myślę sobie (tak w duchu) , że dzięki temu będzie troszkę więcej pozytywnych myśli i nastrojów wokół ...
Anioły w każdej postaci niosą ze sobą przesłanie Dobra :)

Zawsze w tym okresie żałuję, że nie zaczęłam ich przygotowywać zaraz
po Sylwestrze - z niczym nie mogę zdążyć- dom leży odłogiem -  a ja siedzę i szyję
( a jaka jestem szczęśliwa...)

Przepraszam za jakość zdjęć - aparat odmówił posłuszeństwa , trzeba pomyśleć
 o nowym :(








  I jeszcze "piernikowe" choinki i serduszka:





WESOŁYCH ŚWIĄT :)
WSZYSTKIEGO DOBREGO DLA WSZYSTKICH !

Brak komentarzy: