czwartek, 2 sierpnia 2012

Mój pierwszy konkurs :)

 Po raz pierwszy wzięłam udział w internetowym konkursie fotograficznym, spróbuję wkleić link do tej strony zapowiada się ciekawie :) http://www.twojalawenda.pl/;


Temat: „ Lawendowa kreatywność” (czyli coś akurat dla mnie), pozwoliłam sobie na zgłoszenie 3 prac: 









Ostatnio już dwa razy upiekłam lawendowe biszkopty, ze świeżymi kwiatami lawendy, polecam gorąco, bardzo smakowały nawet moim wybrednym dzieciakom ;)




Od poniedziałku mam urlop wypoczynkowy, i ambitny plan nauczenia się robienia frywolitek, zobaczymy co z tego wyjdzie. Dam znać:)


Wyjeżdżam w strony z których pochodzę i które zawsze chętnie odwiedzam.
Na koniec jeszcze Anioł z Lawendowej Werandy, podarowany na okrągłą rocznicę urodzin młodszej siostrze,

Niech się Nią dobrze opiekuje :).
                                        




                Do zobaczenia po powrocie !                                Życzę wszystkim wakacyjnego odpoczynku!!!!!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Gratulacje !